Výstavný víkend

11.06.2012 07:00

Od piatku do nedele sme so Zaruškou behali po výstavách v Senci na CVP a v Nitre na dvoch MVP. Ako sa nám darilo si možete prečítať na nasledujúcich odkazoch, kde sú aj posudky.

Piatok CVP Senec - posudok tu.

Sobota MVP Nitra - posudok tu.

Nedeľa MVP Nitra - posudok tu.

Okrem toho, že to bol pre nás úspešný víkend, sme sa zas veľa naučili, aj keď sme z toho kompletne unavení. Zara si v Senci vybehala posledného CAJCa potrebného pre získanie titulu Slovenský šampión krásy mladých a tak som úplne spokojná.

Postretali sme kopec známych od gordonov ale aj iných plemien. Najviac sa však teším, že som spoznala nádherného psa z Rakúska, ktorý si týmito výstavami u nás spravil Šampióna Slovenska, a ktorého plánujem využiť v chove, ale o tom neskôr :)

A veľmi sa teším aj z toho, že Otiskov brat Ben s kamoškou Beou si v sobotu vybehali - výborný 1, CAC, CACIB a BOB!!! a v nedeľu - výborný 1, CAC, CACIB!!! A to podotýkam, že Bea nechcela na výstavu ísť, lebo mala komplexy z chlpatých psov v konkurencii :-))) Ja som jej hovorila, že sa zbytočne plaší. A čo? Mala som pravduuu!!! Gratulujem!!!

Foto zo soboty od Bei - https://gordon-ben.rajce.idnes.cz/2012_06_09_MVP_Nitra_sobota/

Foto z nedele od Bei - https://gordon-ben.rajce.idnes.cz/2012_06_10_MVP_Nitra_nedela/