Zvod mladých NKS

16.04.2011 12:51

V sobotu sa v Bumericiach konal zvod mladých, tak sme tam s Alanom nesmeli chýbať. Za chovateľskú stanicu "z Halmeša" tam boli 4 jej odchovanci: 3 psy a 1 sučka. Celkové hodnotenie vrhu síce nebolo nič extra (chýbajúce zuby u každého jedinca, (ikeď ten náš to má aspoň pod ďasnom), slabé kostry u psov (na ten vek myslím, že primerané), krátke samišie pysky u psov a u sučky bola vytknutá aj nedostatočná výška), ale my sme ani nič extra neočakávali a zas niektoré veci, ktoré nám boli vytknuté beriem s rezervou, pretože sa stále jednalo o jedincov, ktorý nemajú ešte ani rok, čiže čo sa týka mohutnosti, to ešte prísť môže. Celkovo sme ale boli spokojní, že sme videli súrodencov a mohli podebatovať s ľuďmi od kraťasov. Navyše Alanko bol poslušný, krásne stál, pekne spolupracoval v kruhu a medzi psami nebol absolútne konfliktný. Takže s mojej strany absolútna spokojnosť.

 

P.S. Stavače vo všeobecnosti sú krásne psy, ale tí kraťasi mi ani po sobote nič moc nehovoria...myslela som si, že to len náš Alan je taký..."kam ma postavíš tam budem"...ale mám pocit, že sú takí všetci, alebo aspoň prevažná vačšina. Skrátka seter je seter!! Iné plemeno by som už asi ani nechcela :D