Výstavy

11.06.2013 09:50

Koncom mája sme sa so Zarou ukázali aj na výstave. Samozrejmou bola účasť na klubovej výstave, ktorú sme si nemohli nechať ujsť. Zara behala v triede otvorenej a behala ozaj krásne, ani som nevedela, že mám psa na vodítku. Krásne ladné pohyby, hlavu si sama držala hore, no proste vonku je to omnoho lepšie, než v hale. Avšak v postoji mi štrajkovala s natiahnutím zadných nôh a tak sme si vybehali veľmi dobrú. Posudok nám pani rozhodkyňa dala pekný a podľa toho sme sa zariadili na dalšiu výstavu v Senci a to tak, že sme ešte poctivejšie trénovali postoj s natiahnutím zadných nôh. Zara na celoštátnej výstave v Senci behala jak degeš :D V jednom rohu výstavného kruhu jej niečo zavoňalo (ale na jej obranu...aj iní psy tam blbli :)) a hlavu pricucla na zem a zasekla sa, že ma skoro otočilo :D Pán rozhodca však videl v Zare kvalitnú sučku, tak nám povedal, nech sa prebehne ešte raz a dám pozor na to, aby sa nezačuchala. V postoji mi tentoraz držala krásne, nemykala sebou jak to ona rada a tak sme si z kruhu odnášali ocenenie výborná 1, CAC a BOB!!! Posudok si môžete prečítať tu.