Výcvik v Bielom Kostole

10.04.2009 21:35

Tak a máme po prvom poľovnom výcviku... V poli na nás čakali prepelice, prvú som nevystavil, Naďka za mnou letelááá, snažila sa ma chytiť, aj sa jej to skoro podarilo, len ja som sa zvrtol a utekal za prepeličkou. Naďka zostala ležať v poli ale potom sa snažila zastaviť moje vyčínanie. Nakoniec sa jej to aj podarilo. Trošku som sa bál, že bude bitka, ale nebola, lebo vedela, že hneď na začiatok odomňa nemože čakať nič svetoborné :-) Ešteže tak :D Potom sme hľadali druhú, tú som už aj vystavil. Dali sme si malú prestávku a potom sme šli hľadať prepeličku, ktorú bolo treba zobrať z poľa...našiel som, len sa chúďa už moc nehýbala. Ja som ju tiež trošku požul, ale Naďka ju nachvíľu zachránila. Nachvíľu preto, že cestou z poľa jej aj napriek oživovaniu zomrela :( Naďke jej bolo ľúto a ja som mal pocit, že som spravil niečo zlé, ale potom ma pohladkala a vedel som, že ja za to nemôžem :)