Noví kamaráti

13.07.2009 10:18

A je to tu! Oznam, na ktorý sme čakali necelé 4 mesiace...

Máme tri nové super kamošky na behanie, jašenie a tak :-)

Prvá sa vola Evan. Je to rhodézky ridgeback a je rovnako stará (či vlastne mladá) ako ja :-)

Druhá je Sophie. Kríženka maďarskej vyžly a niečoho veľmi podobného. Asi mám šťastie, ale aj ona má 2 roky :D Naďka si s jej paničkou vymenila kontakt, tak sa tešíme, že už nebudeme chodiť von sami :-D

Pribudla ďalšia kamoška do partie. Weimarka Aireen. Má 3 roky a behááá ako divá, dokonca aj rada aportuje, čo sa jej teda veľmi čudujem, že sa jej chce behať za paličkami. Naďka na to povedala, že "Nie všetci sú takí leniví ako ty Oto..." ...zrada. Ale netrápi ma :) Ja som rád, že mám koho naháňať :-D

Započul som niečo také, že sa pokúsia urobiť nejaké fotky a zachytiť tak naše besnenie :-P Možno sa im to aj podarí :-))))