Informačné resty

16.01.2013 09:07

Dlho som tu nebola, tak idem doháňať resty v informáciách. Nieže by sa za celú dobu, čo som stránku neaktualizovala nič nedialo, práveže sa toho dialo až moc a ja som si vždy povedala, že šak to nahrám, keď toho bude viac...no a dnes som zaplakala nad tou kopou, čo tu na mňa svieti uz niekoľko týždňov. Tak pome na to!!!

Doplnená poľovka na kačice ešte z roku 2011, kedy mi ju server z nejakých príčin vymazal je tu.

Kynologické chatovanie 2011 tu.

O našich nepodarených FSS si prečítajte tu :)

Medzitým sme sa venovali hafkom, čo sa dalo...ja som so Zarou chodila von na bike, k vode, plávať, niečo aportovať...trénovali sme aj stopu živej kačice na vode...viac tu.

Počas jesenných tréningov, výletov a kopy iných povinností som ja ešte aj strávila mesiac v kúpeľoch v Kováčovej. Počas môjho pobytu som mala jednu veľmi príjemnú návštevu. Keď ste zvedaví, že kto to, čo to, kuknite sem :)

Po návrate z kúpeľov k nám pribudol staronový člen štvornohej svorky Dellary Qalt Mercator - holandský ovčiak, sučka, ktorá 10 rokov slúžila u Polície SR na vyhľadávanie drog. Celá Dellinkina fotogaléria je tu. Delinka u nás bola 3 mesiace, ale ako prišla zima, začala mať opakované problémy s nohami (reuma, artróza, vek...) a nevládala už chodiť, mala bolesti, tak sme sa pre jej dobro rozhodli, že ju dáme utratiť. Dellinka nás teda navždy opustila 13.1.2013 vo veku 12 rokov.

Prechádzka na Červenom kameni s kamosmi. Foto  tu .

Ďalšia víkendová prechádzka so štvornoháčmi :)

O našej poslednej výstave v roku 2012 a Zaruškin posudok tu. Vybehali sme si V1 bez titulu kvoli slabšej výstavnej kondícii, ale aj tak sa tešíme, lebo už aspoň vieme behať po koberciiii!!! :-D

Poľovačka v Hrnčiarovciach s Drozdovcami. Info a foto tu.

Prechádzka po poľovačke s príjemným prekvapením. Zara našla zajaca a doniesla ho aj napriek tomu, že takýto aport sme ešte netrénovali. Info a foto tu.

Poľovačka v Zelenči. Info a foto tu.

Oslava Nového roku a nejaké to zverejniteľné foto tu :D

Prechádzky aj v Novom roku a baby samozrejme nesmú chýbať.

Akcia hop! Gordoni a deti na stohu v chotári :)