Čo - to nové :-)

04.01.2012 12:24

Stránka dlhšiu dobu kvoli mojej PNke stagnovala, tak to idem napraviť...

V novembri som bola na operácii chrbtice a tak nebol čas a ani možnosť sa venovať webu. Ale okrem tejto "novinky", bolo aj množstvo iných a príjemnejších :-)

Tak napríklad, ešte pred mojou ozdravnou kúrou, sme s partiou mali výcvikovo - ehm akciu :-D kde sme trochu pocvičili a potom oslavovali záver skúškovej a výcvikovej sezóny na poľovnej chate na Parnej. Za obeť padol aj náš Štefan (prasiatko). O tomto ešte napíšem zvlášť článok, tak sa môžte tešiť.

Ďalej to u nás išlo tak nejak... Predali sme Alana (NKS), nedarilo sa nám s ním robiť,pre jeho zvláštnu povahu, tak si ho zobral jeden mladý poľovník, že to s ním skúsi. Takže teraz sa to u nás už len černie a kde-tu pomedzi to hučí naša malá Giruška :D

Zo Zary je už veľká baba, pekne sa zachlpatila a nabrala, až mám trošku pocit, že by mohla schudnúť. Ale to je asi ešte stále len nezvyk, že aj ja mám psa, ktorý nieje anorektik. Malý veľký Wizzo nám tiež rastie ako z vody, chlpatý je jak...no moc :) Počas PNky som občas vybehla von aj so Zarou a raz som k tomu dokonca pridala Wizzyho. Pekne šli na vodítku vedľa seba, až mi to bolo divné. A naša najstaršia Didi, tá si užíva zadnú časť dvora, o ktorú sa delí s Girou. Okukáva sliepky, skúma jazierko. Niekedy jej príde robiť spoločnosť aj Zara, pre ktorú 2m vysoký plot nie je žiadnou prekážkou.

A takto sa tu bavíme...

Samozrejme, že boli Vianoce a ako inak, aj naše obludy si zaslúžili darčeky. Tak podostávali sušené kosti, chrumky, hračky... :-) Teraz máme ešte kľudový a sviatočný režim. Ale pomaly sa rozbehneme. So Zarou sa chystám začať trénovať na jarné vlohové skúšky a mali by sme aj aporty poriešiť. Malý Wizzo sa bude hrajkať s prepeličkami a Didi by mala absolvovať tiež nejaké trialy.

Uvidíme, ako nám to pôjde, lebo samozrejme teraz v prvom rade, musím dať dokopy seba.