Z gaučového psa je už dvorový

18.06.2009 08:18

V nedeľu, keď sme sa vrátili z výcviku, sme si povedali, že skúsime Otíka nechať spinkať vonku, bola teplá noc, tak čo... Prechladnúť nemôže, tak to skúsime :)

Nedeľa: Pekne sme ho poslali na miesto, ktoré sme mu provizórne upravili na spinkanie, aby naňho nepršalo a najmä aby mal závetrie... Nemal žiadne námietky, tak pekne šiel... Normálne sme nechápali :-o Nuž, ale po 3tej hodine rannej sa prejavil jeho prudký nesúhlas s pobytom na dvore. Zavýjal, skákal po parapetách, ...upokojil sa, takto sa to opakovalo asi každú hodinu, až ma to o 6tej prestalo baviť, tak som ho šla trošičku upratať...a už bolo zase ticho...len škoda, že sme sa skoro vôbec nevyspali...

Pondelok: Mne sa zdalo, že len občas zamrnčal pri dverách a ďalej bol už tíško, tak sme ho ráno vychválili, aký je to prispôsobivý, dobrý pes :)

Utorok: Trošku sme si po polnoci zaskuvíňali...a bolo ticho. Na zvrat sme ale príliš dlho nečakali... U susedov sa zrejme narodili mačiatka, a keďže Otík mal na dvore voňavé lososové granulky, tak sa cicky prišli napapať. Ale takéto srandy predsa jeho veličenstvo nestrpí, tak ich chúdence naháňal s patričnými zvukovými prejavmi... takto ho to bavilo asi 2 hodiny, kým sa upokojil a pochopil, že cicky sú už dávno preč a zrejme, keď už vedia, že na našom dvore straší, chodiť sa im tam veľmi neoplatí :D

Streda: Pred spaním sme sa ešte trošku jašili, aportovali...Otík mi robil spoločnosť pri vešaní prádla, kukal na tis a na vtáčika, behal, jašil sa... Potom sme sa s ním rozlúčili. Ja som mu vysvetlila, že taký veľký chlapec ako on, nemôže v noci plakať...že ani ja sa potom nevyspím a preto s ním ani nevládzem ísť na dlho von... Tak som mu sľúbila, že ak bude v noci tíško, pojdeme na druhý deň na pole. Predstavte si, bol ticho :-)

A ráno? Spal v "búde" ako zarezaný... Tak dostal obrovskú pochvalu a ako každé ráno nás odprevadil k autu do práce...:-)))